Celebekre bízza az egészpályás őszi letámadást a TV2

A saját magát piacvezető csatornacsoportként aposztrofáló TV2 a RAM Colosseumban jelentette be, hogy mi az, amivel az _eredeti_ őszt beindítják, mert ugye volt nekik egy _fake_ őszindításuk is, a szeptemberi, az emojikampányos, amivel sikerült elérniük, hogy a szeptemberi hétköznapokra tényleg csak véletlenül kapcsoljanak oda a nézők a TV2-re. De hát nem is a TV2 itt a lényeg, legalábbis nem feltétlenül, ahogy az kiderült a színházteremben tartott sajtóeseményen, hanem a csatornacsport, ami eddig 12 tagból állt, de hamarosan 14 tagúra bővül, hiszen jön a korábban bejelentett JockyTV (retrósorozatok, pl. Dallas) és a Moziverzum (filmek). A cél a minél nagyobb piaci részesedés kicsikarása, kerüjön ez bármennyibe is, márpedig a csatornák gyűjtögetése költségesebb szórakozás, mint a szalvétáké.

(Rögtön egy jó hír a spanyol futball híveinek: Dirk Gerkens azt mondta nekem, hogy ezen a héten bejelent valamit a Spíler2-ről, ami, mivel vigyorgott, gondolom, nem az, hogy hagyják a picsába, hanem az, hogy a Telekom és/vagy a UPC berakja valamelyik csomagjába, illetve azt is kijelentette, hogy két héten belül elindul a Spíler Extra nevű online platform, amin minden meccset lehet majd látni, aminek a jogai náluk vannak.)

[…] Bővebben!






A Tények egyetlen riportban rögtön kettőt is hazudott

Nagy sorozatban van a frissen nívódíjat kapott Tények. Még egy nap se telt el azóta, hogy a Magyarországot elítélő Sargentini-jelentés megszavazása után rávilágítottak, hogy valójában Orbán Viktort Európa-szerte tömegek éltetik, máris dobtak egy újabb erős anyagot.

Ezúttal egy jól bejáratott témát oknyomoztak újra körbe:

Fény derült a Jobbik és az iszlám újabb kapcsolatára. […] a tiszavasvári időközi polgármesterválasztás jobbikos jelöltje muszlim embereket nevez ki vezető beosztásba […], ami újabb bizonyítéka lehet annak, hogy a Jobbik bevándorláspárti fordulatot vesz

– hirdeti a TV2 ironikus című műsora Gönczi Gábor magyar hangján:

Az Origo cikkére hivatkozó összeállítás szerint Tiszavasváron a független, de jobbikos támogatású jelölt, a város jelenlegi jegyzője, Badics Ildikó jegyzői minőségében Zagyva György Gyula volt jobbikos országgyűlési képviselőt nevezte ki a városi közmunkaprogram vezetőjének. És itt jön az első dramaturgiai csúcspont:

Zagyva időközben áttért az iszlám vallásra.

Ez utóbbi állítást már tudottként tálalja a műsor, hiszen már márciusban megírta a Magyar Idők, majd át is vette természetesen a többi csatolt orgánum is. Zagyva viszont nem tud róla, hogy vallást váltott volna, és épp egy mai Facebook-bejegyzésében lobogtat egy papírost, amelyen a bíróság igazat ad neki a hírt szintén megíró 888-cal szemben.

Az Origo-Tények szerint Badics egy másik jobbikos muszlimot, Horváth Ádámot is kinevezett, őt egy helyi lap élére. A Horváthra vonatkozó megjegyzés történetesen igaz, de a Tényeknek azért itt is sikerült csúsztatni egyet, mert elhangzik, hogy Horváth “sajtóhírek szerint a Magyar Iszlám Közösség alelnöke”, holott ezt még az Origo cikke se írja, és nem is, mert Horváth valójában már 2011-ben lemondott.

A Tényeknek egy szakértő, a Nézőpont Intézet elemzője, Deák Dániel is megerősítette, hogy ez a muszlimbarát fordulat bizony egyáltalán nem meglepő a Jobbiktól. A szegmens végén pedig példákat is hoznak korábbi elhajlásokra. Előrángatják többek között azt a teljes pártsajtót már a választások előtt megjárt sztorit, miszerint az azóta lemondott pártelnök, Vona Gábor török hallgatóság előtt hitet tett Allah mellett.

Ez a történet a kampányban olyan jól jött, hogy még az a júliusi helyreigazítás is simán megérte érte, amelyben a Magyar Időknek le kellett írnia, hogy az egész bármiféle valóságalap nélküli hazugság volt.

Ebben a cikkben több hasonló példán keresztül bemutattuk, hogyan játszotta ki rendre a kormánymédia a helyreigazításos kiskaput az üzenetei sulykolására.






A Tények máris igazolta, hogy jó helyre került az a nívódíj

Az EP-szavazás utáni első Tények lesz az a műsor, amit oktatni lehet majd mindenféle tévés meg újságírói iskolában/szakon, hiszen iskolapéldája annak, hogyan kell propagandahíradót gyártani. Persze még az is lehet, hogy tényleg oktatni fogják, de pont nem azzal az előjellel, amivel én gondolom.

A szegmenst felvezető inzerten látható cím elég aljasan manipulál, hiszen ennek alapján

Orbán Viktort éltetik Európa-szerte

az ember leginkább arra gondol, hogy a miniszterelnököt a sajtóban vagy valami olyan helyen éltetik, aminek valódi súlya van, pedig, ahogy azt a felkonfból kiderül, nem így van, a közösségi médiában kommentelnek külföldiek és magyarok.

[…] Bővebben!






Ha van hírműsor, aminek jár a nívódíj, az a Tények

Ma a Parlamentben egy újabb olyan díjat adtak át, amiről eddig még csak nem is hallottunk,mert hát nem is létezett, azért. Gondolom, a Kulturkampf Tour ’18 – ∞ egyik fontos állomása az Érték és Minőség Nagydíj, amin VÉGRE a saját kutyájuk kölykei kapnak mindenféle elismerést ebben a nagy balliberális elnyomásban meg médiatúlsúlyban, még akkor is, ha szerintem maga a díjátadó fővédnöke, Latorcai János is pontosan tudja, mennyit ér a Tények, az Echo TV és a közmédia hírszolgáltatása.

A Kommunikációért Nagydíjat menten háromfelé osztották (jövőre a HírTV-nek is adni köll majd), és kapott

  • a közmédia, mert hírszolgáltatásának stábja annyira remek munkát végzett,
  • a TV2 Média Csoport Zrt., mert a Tények Kökény-Szalai Vivien keze alatt igazán minőségi hír hírműsorrá nőtte ki magát
  • és az Echo TV, dettó a fentiekért.

    […] Bővebben!






A TV2 is bemutatja az Aranyéletet

Szeptember 23-án vasárnap este a TV2 tévétörténelmet ír, mármint kicsit sárgát és savanyút, hogy egy klasszikust idézzek, és csak itthon, de ettől még hírértékű, hogy az HBO az egyik saját gyártású sorozata, az Aranyélet első évadát országos tévén is elérhetővé teszi. Jó, a cél egyértelműen az, hogy reklámot csináljanak az idén ősszel az HBO-ra és HBO GO-ra érkező harmadik évadnak, de ezzel a TV2 is meglehetősen jól jár, hiszen egy olyan, hazai gyártású, prémiumsorozatot tűznek műsorra, amilyet eddig sem ők, sem a konkurencia nem tudott.

[…] Bővebben!






Tilla találkozása a késekkel

A TV2 MasterChef VIp című műsorának forgatása alatt megsérült Tilla, a műsor egyik szereplője – aki egyébként most éppen Máltán forgat egy másik műsort, ezt már műsorvezetőként, és eskü, nem írom le a műsor szót ebben a posztban többször – írja a Bors.

A főzős produkcióban ugye főzni kell, ahhoz meg nem árt, ha vannak eszközök, pl. kés ami, ha éles, a medvéhez hasonlóan nem játék. Tilla, aki saját bevallása szerint otthonosan mozog a konyhában, vérét adta a műsor sikeréért, de a szabály az szabály, állítólag amíg ellátták, az óra nem állt le, így most majd lehet izgulni (mármint annak, aki nézi a műsort), hogy vajon kifut-e az időből vagy sem. A Bors cikkének legjobb mondatát egyébként lehet, Geszti Péter írta, tessék csak olvasni:

A stábtagok és Tilla percekig azt sem tudták, hogy nem ért-e ideget a hideg penge.

Ugye.

Tilla ezt mondta a malőrről:

A balesetet valójában ma­gamnak köszönhettem, mert nagyon profi eszközökkel voltunk körülvéve a konyhában, extrán éles késekkel, amire persze a stáb felhívta a figyelmünket. Ha finoman akarok fogalmazni, túl heves és élénk természetű vagyok az ilyenekhez.






A Piramissal és a Masterchef VIP-pel indul a TV2 ősze

Most menten. Az RTL a Nyerő párost indítja héttől. A Masterchefet még nem jelentették be a tévében, de gondoltam, van akit érdekelhet.






Ma rajtol a Kérdező, a Viasat3 új vetélkedője

 

Gundel Takács Gábor a házigazdája a ma este 8-tól adásba tolt műsornak, ami az RTL Nyerő párosának utolsó és a Barátok közt első félórájával megy majd szembe, illetve a TV2 Találd ki, mit fogsz nézni 😉 című, vélhetően valami vicces kvízműsorával, ami 19:00-től egészen 22:50-ig tart majd, ha lehet hinni a műsorújságoknak.

[…] Bővebben!






A TV2 ismét Curtisszel dolgozik

The game is the fucking game. Period. (Avon Barksdale)

Van ez a rapperbalhé mostan, összefoglalom egy sorban: Majka kirúgta Curtist, mert szerinte már annyit kokózott, hogy az a munka rovására ment, mindezt nyilvánosan, egy koncerten bejelentve, utána megfejelve a dolgot egy vágatlan videóval, amiben velem dumált a dolgok állásáról. (Oké, két és fél sor lett.)

[…] Bővebben!






Az olasz foci (egyelőre) csak nem a Spíleré

Még valamikor márciusban, a Rangado.hu-n keresztül szellőztették meg, hogy a négy nagy európai labdarúgó bajnokság közvetítési jogai közül három is a Spíler TV-nél köthet ki a kellemes összegért beszerzett, másodlagos BL-jogok mellé, azaz a Premier League-t követi a La Liga (spanyol) és a Serie A (olasz) is. Aztán csönd volt, majd májusban a TV2 hivatalosan is bejelentette, hogy vitték a spanyol és olasz közvetítési jogokat is.

Most meg úgy áll, hogy az olaszt csak nem sikerült megszerezni.

[…] Bővebben!






A TV2 nem jelentett be semmit őszre

Emojikampánnyal csigázzák az érdeklődést, mert az so 2018.

Az őszi szezonra gondos tervezés alapján választottuk ki a tartalmakat és olyan műsorstruktúrát alakítottunk ki, amelyre még nem volt példa Magyarországon. Hiszek abban, hogy ezzel az új stratégiával a TV2 Csoport a teljes lakosság mellett mindkét kereskedelmileg fontos célcsoportban hamarosan piacvezető lesz és erre karácsonyig sem kell várni.

– áll a tv2.hu-n Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója optimista nyilatkozata, majd ez:

A speciális szezonkezdést szokatlan reklámkampánnyal támogatja a csatorna, ugyanis a konkrét műsorcímek helyett emojik jelölik az ősszel induló saját gyártású produkciókat.

Ez van fent. Az emojik. Jó találgatást.






Újabb sorozat gyártásába fog a TV2 is

A tavaly decemberben elindított Korhatáros szerelem volt az TV2 első rendes, heti sorozata, és annyira bejött a csatornának, hogy menten rendeltek is belőle egy második kanyart. SŐT, az étvágy megnőtt, az állami reklámköltésből meg folyt be annyi, hogy abból még egy másik sorozatot is ki lehetett szorítani. 

Az újonc is licenszsorozat, azaz remake lesz, egy már meglevő eredeti hazai viszonyokra ültetése. Míg a korhatáros szerelem új-zélandi alapra építkezett, a Bogaras szülők munkacímű sorozat holland, és Lice Mother, szó szerint Tetű Mama címen ment arrafelé, sőt, Németországban és Belgiumban is. A magyar változat már forog, szerepelni fog benne Ónodi Eszter és Csákányi Eszter is, akiket legutóbb HBO-sorozatokban láthattunk, az Aranyéletben, ill. a Terápiában.

[…] Bővebben!






Nem a romániai Digi hajította ki a TV2 csatornáit, a TV2 vetette ki azokat a csomagokból

Egy Facebook-bejegyzés nyomán írtam meg szombaton feltételes módban, hogy a Digi Romániában kihajította a kínálatából a TV2-csoport három csatornáját, amit, mármint a csatornák eltűnését a helyi kommentelők is megerősítetek. Azt már nem, amit hozzátettem, azaz hogy a sportjogok elvesztése miatt begőzölt Digi bosszúból vette ki a csatornákat a csomagjaiból.

A TV2 tegnap délután egy közleményben tette tisztába a dolgokat:

A sajtóban a hétvégén megjelent, félinformációkon alapuló cikkekre reagálva a TV2 Csoport az alábbiakat közli:

Az RCS&RDS S.A. műsorterjesztő (a DIGI Sport anyacége) a TV2 Média Csoport Zrt és a CEE Broadcasting Srl. médiaszolgáltatók engedélye nélkül és ezirányú megállapodás hiányában továbbította a nyilvánossághoz a TV2, a Mozi+ és a PRIME műsorát. A TV2 Média Csoport Zrt és a CEE Broadcasting CO Srl. ezért felszólította a műsorterjesztőt a jogsértő magatartás abbahagyására, melynek a műsorterjesztő eleget tett.

Tehát az RCS & RDS S.A. nem a korábban megjelent cikkekben írt indokok alapján és nem önszántából vette ki az említett három csatornát a kínálatából, hanem a felszólításnak eleget téve az RCS & RDS S.A. megszüntette a jogsértő állapotot.

 






Hajós megint visszamegy a TV2-höz

Epheszoszi Hérakleitosz azt mondta már jó régen, hogy ugyanabba a folyóba nem léphetsz kétszer. A magyar tévéipar erre minden nap rácáfol, hétfőn Tatár Csilláról derült ki, hogy csak visszamegy a TV2-höz (ha csak egy műsorra is), ma meg a Bors hozta le a régóta keringő pletykát, hogy Hajós András ősszel a TV2-n lesz látható,

az egyik ősszel induló, nagyszabású show-műsor főszereplője lesz. 

A dologban több pikantéria is van, kezdjük azzal, hogy az (egyelőre és papíron) Andy Vajna tulajdonában levő TV2 egyik műsoráról az a Bors közöl belsős pletykát, ami dettó Andy Vajna tulajdonába van. Ezzel ez erővel egy sajtóközleményt is kiadhattak volna. A másik, hogy Hajós ugye tavaly márciusban, a Televíziós Újságírók Díja gáláján küldte el a Tényeket a picsába burkoltan, és nem is szerepelt a Sztárban Sztár zsűrijében (Stohl András ült be a helyére), helyette elment a Viasat3 Ide Süss! című műsorát vezetni.

[…] Bővebben!






Tatár Csilla benne lesz a Csak show és más semmiben

Visszatér Tatár Csilla a TV2-re. A műsorvezető 4 éve távozott a csatornától, most viszont bejelentették, hogy ő lesz a Csak show és más semmi egyik játékosa. (Hivatalosan “showkirálynő”-nek hívják, de ezt a kifejezést inkább nem írnák le többször, ha nem muszáj.) Ez a műsor ősszel indul majd és 12 ismert celeb versenyez majd azon, hogy ki tud ügyesebben megtanulni valami új és látványos kunsztot. Ez lehet akrobata mutatvány, bűvészkedés, vagy valamilyen sportteljesítmény is. 

[…] Bővebben!






Új sportcsatorna indul a Bajnokok Ligája meccseivel

Augusztus 11-én új sportcsatorna indul Spíler2 néven. Ahogy a 2016 óta működő Spíler, ez is a TV2 Csoport része. Műsorán az UEFA-val kötött hosszútávú szerződés értelmében 2018 és 2021 között a Bajnokok Ligája mérkőzéseit is követhetik a nézők, írja a csoport. Ugyanitt a spanyol labdarúgó-bajnokság a La Liga (2018-2021) meccseit is nézhetik majd.

A Spíler1 és Spíler2 műsorkínálatában továbbra is megtalálhatók az olyan bajnokságok, mint az észak-amerikai profi jégkorong liga, az NHL mérkőzései, a Moto GP és persze a Premier League, a világ egyik legerősebb labdarúgó bajnoksága.

A TV2 Csoport a megváltozott nézői igényekhez igazodva OTT szolgáltatást is indít Spíler Extra néven. A hamarosan induló platformon a Spíler1 és Spíler2 sporttartalmai mellett még több prémium sportközvetítés lesz: több, mint 800 focimeccs és 200 jégkorong közvetítés. Akár öt párhuzamos élő mérkőzés közül is válogathatnak a sportszeretők, a kínálatban megtalálhatóak lesznek a La Liga, az UEFA Bajnokok Ligája, és a Premier League mérkőzései. De természetesen a Moto GP és az NHL tartalmai is elérhetőek lesznek. A Spíler Extra az erre leszerződött televíziós szolgáltatókon keresztül rendelhető majd meg és tévén, okostelefonon, tableten és számítógépen is hozzáférhető lesz. Az indulás néhány héten belül várható.






Statiszta játszhatta el Zuschlagot a Tv2 műsorában

A Czeglédy Csabáról több lejárató riportot készítő Tv2 Zuschlag Jánossal bizonyítaná igazát, írja a hvg.hu. A cikk szerint egy tárgyaláson elhangzott, hogy “egy, a Tényekben korábban elsötétítve bemutatott „tanú” gyakorlatilag Zuschlag magyar hangja volt, csak kvázi statisztaként ismertette a nyilatkozatát. Hiszen Zuschlag börtönben ült, nem is szerepelhetett a riportban, de most, hogy nemrég kiszabadult, már ő lenne a tanújuk”.

A választás előtt a Tv2 több riportot közölt Czeglédy Csabáról, akinek majdnem sikerült indulnia a választáson, de végül újbóli előzetes letartóztatása miatt ez meghiúsult. A Tények riportjai egy védett tanú vallomására hivatkoztak, akit nem felismerhetően, elsötétítve mutattak be, és a hangját is torzították. Czeglédy ezek miatt sajtópert kezdeményezett, ebben a perben hangzottak el a fenti állítások.

A hvg.hu cikke szerint a csatorna ugyanis ellenkérelmet adott be, amiben váratlanul azt kérték, hogy tanúként Zuschlag Jánost hallgassák meg, mert vele bizonyítanák a Czeglédyről elhangzott állításokat. Ez azért volt meglepő, mert eddig nem derült ki, hogy Zuschlagnak köze lenne az ügyhöz. Ráadásul Zuschlagot januárban őrizetbe vették, mert azzal gyanúsítják, hogy adatlopással akartak kamupártokat létrehozni. Előzetes letartóztatását március elején 90 nappal hosszabbította meg a Kecskeméti Járásbíróság, vagyis éppen rács mögött volt, mikor a Tények riportjai készültek.

Az hvg.hu-nak Czeglédy ügyvédje azt mondta, hogy mindezt fel is vetették az ügyben hétfőn tartott bírósági tárgyalásán, mire a Tv2 ügyvédje azt válaszolta: nem állítják, hogy Zuschlag szerepel a felvételen, de azért kell tanúként meghallgatni, mert az ő “nyilatkozata” alapján készült, amit a riportban ismertettek. Czeglédy ügyvédjei szerint ezzel Andy Vajna csatornája gyakorlatilag elismerte, hogy egy statisztát vetett be.






Horváth Tamás és Balázs Andi párosa nyerte a Nagy Duettet

Hogy joggal vagy sem, azt majd megvitatják azok, akik nézték az évadot, amiben rekordszámú kismama szerepelt (Kollányi Zsuzsi, Csobot Adél, Tápai Szabina és a zsűriben ülő Nagy Adri), de ami a nézettsége alapján már annyira nem volt érdekes. A döntőbe jutott négy páros végső sorrendjét végül nem a zsűri (ebben a szakaszban már nem pontoztak, ahogy az megszokott) hanem a közönségszavazatok határozták meg:

  1. Horváth Tamás és Balázs Andi
  2. Takács Nikolas és Tápai Szabina
  3. Rózsa György és Csobot Adél
  4. Kollányi Zsuzsi és Kamarás Iván

Gratula minden érintettnek.






Mindenki másképp küzd meg a futball vb-vel

A két nagy kertévé eltérő taktikával vág neki a nagy menetelésnek, illetve a TV2 már neki is vágott, mert főműsorban szinte csak ismételnek hétfő óta, de erről majd menten. Szóval az RTL nyári műsora június 11-től így alakul:

  • minden hétköznap: 18:00 – Híradó / 19:05 – Fókusz / 19:40 – Barátok közt / 20:20 – Éjjel-Nappal Budapest
  • hétfő: 21:30 – Dr. Csont 12. évad (premier)
  • kedd és csütörtök: 21:30 – Válótársak 3 évad (ismétlés), 22:35 – Castle 7. évad (ismétlés)
  • szerda: 21:30 – Keresem a családom 4. évad (premier), 22:40 – Szulejmán (új részek)
  • péntek: 21:30 – Halálos fegyver 2. évad (új részek), 22:35 – A Showder Club bemutatja (ismétlés)
  • vasárnap: 18:55 – Cobra 11 21. évad (új részek)

A TV2 már váltott, náluk ami most van (Bezár a bazár és Ninja Warrior) az is ismétlés, június 11-től július elejéig tartó vb végéig meg ez lesz:

  • minden hétköznap: 18:00 – Tények / 19:00 – Hegyi doktor – Újra rendel (ismétlés, ráadásul úgy, hogy ezeket a részeket a Duna TV délutánonként ismétli) / 20:00 – Pénzt vagy éveket! (ismétlés) / 21:25 – Ezek megőrültek! (ismétlés)

(via)

 






A TV2 Máltán állítja próbatétel elé a csatornaközeli celebeket

Megírtuk, hogy a TV2 egy új őszi műsorral jelentkeztitk majd, a The Bravest című skandináv formátum hazai kiadásával, ami kicsit Surviror, kicsit Rettegés foka, kicsit meg Big Brother, hogy legalább egy TV2-s produkció is legyen benne, de nyomokban Nyerő párost és Celeb vagyok…-ot is tartalmaz, hibrid, na, de ettől még lehet fasza. A műsorvezető kiléte ismeretlen (mi Majkára vagy Stohlra tippelünk) és múlt péntekig az sem volt világos, hol forog majd a műsor amiből videós ízelítőt is mutatunk ott fent.

Hát, Máltán.

Az infót a sorozatwiki tolta ki, a forgatás augusztus végén indul. Azért Málta, mert a Survivorhoz vagy a Celeb vagyok…-hoz hasonlóan ehhez a műsorhoz is kell egy kiépített gyártóbázis, és ott pont van, a dán verziót is itt készítették.